29 dic 2010 Los socialistas dicen que la cesión de trabajadores de la Diputación de Ourense a concellos del PP es habitual Un portavoz asegura que «a arbitrariedade, os caprichos e a falta de control do señor Baltar en materia de contratacións pagaranse cos orzamentos da Deputación».