Nací en A Coruña. Formé parte de la primera promoción de Xornalismo en la USC. Comencé a trabajar en Telelugo en 1996, y en La Voz de Galicia, en la delegación de Lugo, en febrero del 2000
Nací en A Coruña. Formé parte de la primera promoción de Xornalismo en la USC. Comencé a trabajar en Telelugo en 1996, y en La Voz de Galicia, en la delegación de Lugo, en febrero del 2000
«Os orzamentos reflexan as mentiras do PP durante sete anos, que non deixou listo ningún proxecto nin executou a conservación de estradas», señaló Álvaro Santos